Πολιτική Επιστροφών – Ακυρώσεων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Σύμφωνα με την νομοθεσία της Ε.Ε., ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει μια υπηρεσία ή να επιστρέψει ένα προϊόν μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτό είναι γνωστό ως «cooling-off period». Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει να στείλετε email στο info@vitasol.gr  ή Φαξ στο 215 540 6189. Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία του όταν τα προϊόντα βρίσκονται στην μεταφορική εταιρεία,είναι υποχρεωμένος να πληρώσει το κόστος απόστολής και το κόστος επιστροφής στην εταιρεία.

Εάν αποφασίσετε να κάνετε επιστροφή το προϊόν,θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω προυποθέσεις

Επιστροφή προιόντων αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση.

  • Η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση. Αν το προιόν έχει παραδοθεί στον πελάτη,ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προιόν ακριβώς όπως το παρέλαβε, με όλα τα εξαρτήματα που το συνοδεύουν,τα έντυπα και την συσκευασία σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον ο πελάτης έχει εξοφλήσει το ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προιόντος και την επιστροφή του στην εταιρεία.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται αποδεδειγμένα προς την εταιρεία είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως.
  • Κατόπιν τούτου η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε  μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή των προιόντων. Δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και επιστροφής.
  • Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή του προιόντος.

α)   Αν η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα πράξει βάση της σύμβασης που  έχει καταρτίσει με τον       πελάτη. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο που θα χρειαστεί η τράπεζα αφού την έχει ενημερώσει.

β) Αν η πληρωμή έχει γίνει με μετρητά – παραλαβή του προιόντος από το φυσικό κατάστημα- η επιστροφή θα γίνεται στον πελάτη στο κατάστημα

γ) Αν η πληρωμή έχει γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας τότε η επιστροφή θα γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη

  • Σε περίπτωση που τα προιόντα επιστραφούν στην εταιρεία κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Αν έχει αποσταλεί χωρίς την αρχική του συσκευασία το προιόν θεωρείτε μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία.

Όλα τα προιόντα ελέγχονται πριν την αποστολή και συσκευάζονται σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση που πάτε να παραλάβεται κάποιο προιόν που είναι κατεστραμμένο μην υπογράψετε στην μεταφορική και παρακαλούμε ενημερώστε αμέσως την εταιρεία είτε τηλεφωνικά είτε γραπτά.

error: Content is protected !!